Jak vlastně vznikly závody dragsterů? Někdy ve čtvrtině minulého století se začaly montovat do aut velké, možná by se dalo říct předimenzované motory. Jejich majitelům začínalo být jasné, že takový motor nejenže dokáže snadno utáhnout dvoutunový povoz včetně kufru plného pašovaného bourbonu, ale že s velkým motorem je požitek vychutnávat si solidní zrychlení z každé křižovatky...
Zima je období, kdy většina motorkářů chrní pod duchnou, spřádá sny o příští dovolené a střádá na ní bankovky. Někteří se rýpou ve vlastním stroji, ti odvážnější ho předstaují, dračí psychopati hned od posledního závodu sezóny odlehčují, ladí, svařují rámy, prodlužují kyvky, montují větší válce a nezřídka si vyrábějí i vlastní motory...
V relativním klidu se odjíždějí závody první půlky český série dtagsterů. Klid je ale ve spojistosti s dragsterama pouze literární obrat a vyjadřuje hladkou organizaci, fungující časomíru a pravidelně jezdící závodníky se zatím neexplodujícíma motorama. Říkám klid, protože to, co přijde koncem sezóny, bude asi pořádnej hurikán...
Dymokurský přírodní okruh už podruhý nedostál svýmu jménu okruh a pustil na sebe monstra jenom rovně jezdící, konkrétně na úsek silnice první třídy, směr Jičín - Poděbrady. Drakouši po dlouhý zimě konečně vyfoukli brouky a pavouky ze všech skulin, a i když nepřijeli zdaleka všichni, stálo to za to...
Czech Drag Serie spěje ke svým posledním závodům, každý bod získává velkou cenu a favorité se snaží uštědřit konkurenci finální porážku. A proto se stávají závody ještě napínavější podívanou, ve které si ti praví vyznavači řádné adrenalinové zábavy přidou na své…